persartikelen

De ATOMA Gesellschaft für automatische Waagen GmbH werd in 1946 opgericht en produceert al sinds 1963 automatische weegautomaten en Combinatie weegautomaaten voor de verpakkingsindustrie.

Nieuwe oplossing voor het afscheiden van suiker

MULTIPOND heeft een unieke oplossing ontwikkeld voor het afscheiden van suiker bij gesuikerde producten in de multihead weegautomaat. Deze eenvoudige maar effectieve oplossing werd voor de eerste keer gepresenteerd op de Interpack 2014 in Düsseldorf.
De oplossing is ideaal voor het afwegen van gesuikerde en gezouten gummibeer en dropproducten. De suiker wordt aan het einde van de doseergoot met een speciaal geconstrueerd afvoersysteem uit de productstroom gehaald. Via een afvoer wordt de losse suiker aan een roterende ring overgedragen, de zogenaamde "suikerring", en met vacuüm afgezogen. De multihead weegautomaat werkt volgens het bekende en bewezen principe en wordt hierdoor niet beïnvloed. Deze oplossing is ook leverbaar voor bestaande machines en is daarom een aanvulling op het leveringsprogramma van de betreffende producten.
MULTIPOND is een Duitse onderneming die al sinds de oprichting geleid wordt door de eigenaar. Met meer dan 65 jaar ervaring op het gebied van industriële weegtechniek zijn wij toonaangevend in de industrie. Ons succes is gebaseerd op de hoge kwaliteit en technische standaard van onze weegsystemen. Wij zetten bewust in op een verticale integratie en een productie uitsluitend in Duitsland.
Het onderwerp klantgerichtheid hebben wij tot ons bedrijfsmotto gemaakt. Een team van meer van 200 medewerkers zet zich wereldwijd in om onze klanten in de food- en non-food branche altijd de optimale, individuele oplossing te bieden, exact toegepast op hun eisen.
Verkoop, advies en service verlopen via het hoofdkantoor in Duitsland, de vier dochterondernemingen in Frankrijk, Nederland, Engeland en de USA en een wereldwijd netwerk van vertegenwoordigers.

www.multipond.com

Afdrukken van het document is kosteloos.
Bij gebruik ontvangen wij graag een kopie-exemplaar.